728 x 90

Szanowne Terapeutki, Szanowni Terapeuci,

z radością zapraszamy na XXII WORLD CONGRESS OF MEDICAL AND CLINICAL HYPNOSIS Cooperation in hypnosisChallenges & Benefits, jaki odbędzie się w Krakowie w dniach 12-15 czerwca 2024.

Będziemy mieli przyjemność gościć znaczące osoby stosujące hipnozę w swojej pracy klinicznej. Na temat hipnozy krąży wiele nieprawdziwych informacji, dlatego pozwolę sobie na kilka słów komentarza. Współczesna hipnoza jest stosowana głównie w dwóch obszarach:

1. Jako podejście terapeutyczne, którego współczesne podwaliny stworzył Milton Erickson. Dziś podejście ericksonowskie jest jedną ze szkół psychoterapii.
  2. Hipnoza jest użyteczną metodą w redukcji niektórych objawów (takich jak np. doznania bólowe, lęk, czy obniżony nastrój), co ma w zastosowanie w wielu obszarach medycyny takich jak m.in. stomatologia, onkologia, ginekologia, kardiologia.

Na Kongresie będziemy mieć następujące ścieżki tematyczne:

A. Zastosowania hipnozy klinicznej w psychoterapii

– trauma
– depresja
– lęk
– uzależnienia
– psychosomatyka

B. Zastosowania hipnozy klinicznej w medycynie

– praca z bólem
– stomatologia
– ginekologia i prokreacja
– onkologia
– kardiologia

C. Hipnoza – badania naukowe, zagadnienia teoretyczne

D. Refleksje systemowe – terapia rodzin i par

Zapraszamy wszystkich specjalistów z zakresu ochrony zdrowia, również osoby, które są hipnozą zaciekawione a wcześniej nie miały możliwości spotkania specjalistów stosujących tę metodę w zakresie szerszych kompetencji zawodowych.

Dla 100 członków SNP PTP, którzy mają opłacone składki przygotowaliśmy kod rabatowy uprawniający do zniżki w wysokości 10%.
Przy rejestracji prosimy wpisać na pierwszej stronie kod rabatowy:

• Jeśli zgłaszasz się jako uczestnik: 50F000FC
  • Jeśli zgłaszasz się jako prelegent: 1004104C
  • Jeśli zgłaszasz się jako współautor 090C0011

Wszystkie informacje o kongresie dodajemy na bieżąco na stronie www.hypnosis2024.com

Zapraszam,
Krzysztof Klajs